Nakurwiamy w erpegi

Ogłoszenie


#1 2014-11-15 21:47:23

 Yaren

Administrator

Skąd: inąd
Zarejestrowany: 2014-08-27
Posty: 60
Punktów :   -2 

Zimowe sesje - podsumowanie

Panie, Panowie i przedstawiciele grupy Borsuki,

po demokratycznym głosowaniu, bez żadnej, jawnej manipulacji głosami, uzyskaliśmy wyniki, które sprezentował #Hashitag. A oto słowne podsumowanie:

Główną kampanią w ferie będzie kampania Warhammera. Ja już od dziś zaczynam kminić scenariusz, spisywać pomysły i pracować nad handoutami. Będzie epicko, obiecuję. Wy powoli zastanawiajcie się nad postaciami. Harmonogram przygotować wygląda tak:

  • Do 15 grudnia macie zasrany obowiązek poinformować mnie kim dokładnie gracie. To miesiąc, czyli kupa czasu, każdy się namyśli.
  • Do 5 stycznia czekam na Wasze pierdolone Karty Postaci, które zrobicie wspólnie na Skype, bądź oddzielnie, bylebyście się zgrali.
  • Do 20 stycznia czekam na pierdolone formularze i najlepiej charki, za co będą dodatkowe PDki.

Pierwsza sesja odbędzie się w dniu 02.02.2015r./03.02.2015r. i będzie to stricte prequelowa sesja. Ogólnie rzecz biorąc będziemy grali codziennie w godzinach 10:00-14:30, czyli krótko, ale często.

Dodatkowo Damian poinformował mnie, że wyjeżdża i trzeba odliczyć cztery dni z ferii z Warmłotkowych sesji. Niemniej w te dni zagramy w Wampira który uzyskał drugie miejsce w rankingu. Sesji Wampira będzie x-1, gdzie X to liczba dni, w które nie będzie Damiana. Ten jeden dzień to dzień horroru - czyli czeka Was nocna sesja grozy. Harmonogram Wampira wygląda następująco:

  • Najlepiej już od jak najszybciej zaczynacie czytać podręcznik do Wampira: Maskarady (NIE REQUIEM!) i ogarniać zasady.
  • Do 10 stycznia macie pierdolony obowiązek wysłać mi dokładne informacje nt. Waszych postaci + KP.

Odnośnie obu sesji - wystarczająco wcześnie zamieszczę gdzieś pisemne wstępy do obu sesji. Dodatkowo szykuję niespodziankę dla niektórych z Was, ale o tym dowiecie się w swoim czasie.

Jeszcze harmonogram horroru:

  • Do 5 stycznia czekam na dokładne charakterystyki postaci. Realia i inne takie ustalimy na Skype, w przeciągu dwóch tygodni od dziś, jak tylko znajdę czas.

Tyle.

Natomiast co do Pierwszego Turnieju Pseudo-szermierki i Wymachiwania Gąbkowym Mieczem zostanie on zorganizowany w jakiś dzień po sesji, czyli w godzinach wieczornych, kiedy jest ciemno i nie ma przypału. Prawdopodobnie zorganizuję pochodnie, a jako miejsce turnieju obrałbym ogród Bartka.


"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

Offline

 

#2 2014-11-15 21:51:21

 Yaren

Administrator

Skąd: inąd
Zarejestrowany: 2014-08-27
Posty: 60
Punktów :   -2 

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

! P O M I N I Ę T A | I N F O R M A C J A !



Szymon planuje poprowadzić jeszcze około 3 sesji KRŚ. Jako, że system już taki jest, to jestem za rozegraniem tych sesji w formie sesji nocnych. Byłby klimat grozy, zmęczenia i nie byłoby kosztów w formie mniejszej ilości sesji Warmłotka, czy Wampira.


"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

Offline

 

#3 2014-11-15 22:07:39

 Yaren

Administrator

Skąd: inąd
Zarejestrowany: 2014-08-27
Posty: 60
Punktów :   -2 

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

PS. Jeżeli chodzi o Wampira, to Ci, którzy chcą grać, niech uzgodnią między sobą jakim klanem grają, bo nie ma opcji, żeby każdy z innego pochodził.


"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

Offline

 

#4 2014-11-15 22:13:36

Hashi

Moderator

Zarejestrowany: 2014-08-31
Posty: 34
Punktów :   

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Panie MG tam chyba powinno być 02.02.2015/03.02.2015 a nie 02.01.2015/03.01.2015.

Jestem także za tym żeby albo robić sesje Warhammera co drugi dzień albo (co jest bardziej kompromisem) co dwie sesje robić dzień przerwy. Takie jest przynajmniej moje stanowisko w tej sprawie.

Poza tym nie zapominajmy o Kampanii Damiana, która jak rozumiem także ma przypadać na zimowe ferie.

Być może wydaje się wszystkim że jest dużo czasu, jednak uwzględniając ilość różnych sesji i zaangażowanie jakie musimy wykazać względem niektórych (Wampir) nie jest to wcale długi okres czasu, dlatego nie odkładajmy tego na ostatni moment i umożliwmy stworzenie sensownych drużyn, których członkowie nie zabiją się nawzajem na pierwszych sesjach.


“A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.”

Offline

 

#5 2014-11-15 22:18:35

 Yaren

Administrator

Skąd: inąd
Zarejestrowany: 2014-08-27
Posty: 60
Punktów :   -2 

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Warmłotek, KRŚ, Wampir, horror - chcesz jeszcze kampanii Damiana, serio? Pisałem z nim i mówił mi coś, że w przerwę świąteczną coś może poprowadzi. Wiem, że Ciebie w tedy nie ma (choć mógłbyś wpaść, bo aż do 05.02 jest wolne), ale imfao jeżeli wciśniemy w ferie jeszcze sesje Damiana, a Ty do tego chcesz wolne dni, to wyjdzie tak, że liźniemy wszystko, a w niczym się nie rozkręcimy.

Poza tym, ja wolałbym grać jednak codziennie po te 4 godziny, albo nawet zmniejszyć długość sesji do 3 godzin, ale w tedy liczyłbym na "wchodzimy-gramy-wychodzimy" bez zbędnych offtopów.


"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

Offline

 

#6 2014-11-16 22:55:21

Hashi

Moderator

Zarejestrowany: 2014-08-31
Posty: 34
Punktów :   

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Będziemy potrzebowali konferencji w sprawie postaci do Maskarady. Poza tym sesja horroru wymaga dodatkowo przedyskutowania realiów. Choć na dobrą sprawę wszystkie kampanie wymienione w temacie moim zdaniem wymagają solidnego przedyskutowania całą drużyną.

Jestem otwarty na propozycje dotyczące punktu w czasie, w którym owe konferencje miałyby się odbyć.

Liczę na możliwie szybką decyzję w tej sprawie.


“A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.”

Offline

 

#7 2014-11-20 19:53:16

Hashi

Moderator

Zarejestrowany: 2014-08-31
Posty: 34
Punktów :   

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Myślałem nad postaciami, no już mniejsza o to że do Postapo miałbym ze trzy koncepty, a do tego co gramy nie mogę nic wymyślić ale nie w tej sprawie piszę. Dopiero teraz doczytałem, że gramy w WH, a Wampir jest tylko dodatkowy na te kilka dni nieobecności jednego z graczy. W takim wypadku na dwu tygodniową przerwę przypadać będą, aż 4 kampanie (Horror, WH, Wampir, KRŚ), przy czym przygotowania do Wampira, którego zagramy tylko trzy sesje zajmą sporo chęci i czasu, podobnie sprawa się ma jeśli chodzi o sesje horroru, która z rozpiski ma być tylko jedna.

Może to moje lenistwo ale nie wiem czy wszystkim będzie się chciało myśleć nad postaciami, pisać charakterystyki i czytać podręczniki do kampanii, które zagramy dosłownie sesje. Szczególnie że sesja horroru nie potrwa zbyt długo biorąc pod uwagę jej specyfikę.

Moim rozwiązaniem byłoby skupienie się na jednym z dwóch, bo ani pisanie charakterystyki dla trzech godzin horroru nie ma sensu, ani wertowanie podręcznika dla trzech sesji Wampira podobnie nie ma sensu.

Dodatkowo liczył bym na jakieś informacje od Szymona w temacie KRŚ, bo szczerze powiedziawszy nie wiele wiem o systemie (co prawda raz przymierzaliśmy się do tego), ani twoich planach dotyczących kampanii, czy realiów, cokolwiek.


“A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.”

Offline

 

#8 2014-11-21 16:23:31

Kageno

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-09-05
Posty: 6
Punktów :   

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Przez to że sesja testowa w tym tygodniu nie wypali przeniosę cały zamysł scenariusza na ferie. Ogólnie kampania toczy się w okół jednej z ważniejszych postaci w świecie KRŚ. Będzie trochę myślenia i rozwiązywania zagadek co postaram się wam utrudnić wprowadzając na sesje elementy konfuzji. A co do realiów to, przygoda będzie się rozgrywać w teraźniejszości. Według mnie ciekawym pomysłem byłoby przeniesie was samych do Szalonego Miasta.

Pytałeś się jeszcze o system ,który postaram opisać.
Głównym założeniem systemu jest mindfuck i wprowadzenie graczy w zakłopotanie np Drużyna graczy wchodzi do pokoju ,ale okazuję się że są do góry nogami a gdy się obracają by wyjść drzwi już nie ma. Gdy ponownie się odwracają w pokoju przed nimi widać stosy martwych ciał itp. Do tego wplecione są jeszcze super moce i inne takie sprawy.
A teraz coś o mechanice.
System opiera się na kościach k6 które dzielą sie na
Kości MG:
-Ból
Kości gracza
-Dyscyplina
-Szaleństwo
-Znużenie
Jak wyżej gracz dysponuje 3 rodzajami kości ,które różnią się od siebie.
Każdy gracz zaczyna z 3 kośćmi dyscypliny wedle uznania do rzutów może dodać jednorazowo kości znużenia i kości szaleństwa które zostają na stałem.Mg dysponuje zaś tylko jednym rodzajem kości a mianowicie kośćmi bólu ,które reprezentują siłę przeciwnika.
Każdy rzut który wynosi 1,2 lub 3 jest uznawany za sukces a ,która strona konfliktu ma więcej sukcesu ta wygrywa. Jest jeszcze sprawa dominacji  np
Rzucam 3 kośćmi dyscypliny moje wyniki to 1,1,2 a wynik MG to 2,3,6.
Mam więcej sukcesów więc udaje mi sie zrobić co chciałem ale to ból dominuje (dominacja zależy od najwyższego wyniku) i przez to np pojawiają się posiłki po stronie wroga.
Tak więc:
kiedy dominuje dyscyplina nieważne jak bardzo coś się nie uda sytuacja nie pogorszy się
kiedy dominuje ból nieważne jak bardzo coś się uda i tak sytuacja się spierdoli
kiedy dominuje znużenie dopisuje się jeden punkt do wskaźnika znużenia na KP
kiedy dominuje szaleństwo dopisuję się jeden punkt do wybranej reakcji na KP
Mam nadziej że ktokolwiek zrozumiał coś z moich tłumaczeń po resztę informacji odsyłam do podręcznika.

Offline

 

#9 2014-11-25 20:52:22

Hashi

Moderator

Zarejestrowany: 2014-08-31
Posty: 34
Punktów :   

Re: Zimowe sesje - podsumowanie

Tak wiem do terminu oddawania konceptów postaci do Warhammera dla MG zostało dużo czasu powiedziałbym nawet, że dokładnie 20 dni. Jednak nie byłbym sobą gdybym nie uogólnił stwierdzenia tajemniczą zmienną X. Wracając do tematu, w tym czasie będę miał kolosalny nawał pracy - dosłownie (mistrz sucharów znowu w natarciu) więc możliwość jakiegokolwiek zgrania postaci stanie się niemożliwa. Podobnie gdybyśmy chcieli zrobić załóżmy kampanie krasnoludów (wcale was podświadomie nie próbuję przekonać), żołdaków czy czarodziei. Dlatego jeśli chcecie zrobić zgraną drużynę proponuję przysiąść się do tego zawczasu. Podobnie jeśli macie skrajne koncepty, które uniemożliwią innym wybranie niektórych profesji (złodziej i śledczy Vereny etc.). W tych przypadkach prosiłbym o wcześniejsze podanie szczątkowych informacji.


“A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.”

Offline

 
Wszystkie posty:

Wszystkie tematy:

Wszyscy użytkownicy:


Legenda: Administratorzy, Moderatorzy, Terror Analny, Michasie, Użytkownicy
Ostatnio dołączył do nas:

Użytkownicy online:

Goście online:


Kto jest online?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csctuchola.pun.pl www.gt.pun.pl www.kareena.pun.pl www.nokia5200.pun.pl www.vampires-resurrection.pun.pl